Εκδηλώσεις εθνικής μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου από το τουρκικό καθεστώς (1916-1923) οργανώνουν από κοινού το τριήμερο 17, 18 και 19 Μαΐου οι ποντιακοί σύλλογοι του νομού Πιερίας.
Αναλυτικά, την Παρασκευή 17 Μαΐου, θα πραγματοποιηθεί λαμπαδηδρομία, η οποία θα ξεκινήσει από την πλατεία Ελευθερίας της Κατερίνης προς την πλατεία Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού, με συμμετοχή όλων των ποντιακών συλλόγων.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












