Δελφίνια έκαναν την εμφάνιση τους στον Θερμαϊκό κόλπο, στη Θεσσαλονίκη, σήμερα Παρασκευή το πρωί.
Πολίτες που έκαναν τον περίπατό τους κατά μήκος της Νέας Παραλίας, είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά και να φωτογραφίσουν τα συμπαθή θαλάσσια θηλαστικά.
Τα δελφίνια κινήθηκαν από το ύψος του Λευκού Πύργου μέχρι το Μέγαρο Μουσικής.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που εμφανίζονται δελφίνια στον Θερμαϊκό κόλπο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












