Επίθεση από ομάδα ανηλίκων κατήγγειλαν ότι δέχθηκαν τρεις 15χρονοι, το βράδυ του Σαββάτου, έξω από το Πολιτιστικό Κέντρο της Τούμπας, στη Θεσσαλονίκη.
Βάσει όσων κατέθεσαν στους αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Τούμπας – Τριανδρίας, όπου απευθύνθηκαν οι 15χρονοι με τους γονείς τους, αρχικά οι δράστες τούς απείλησαν και στη συνέχεια γρονθοκόπησαν τους δύο από τους τρεις.
Αδιευκρίνιστα παραμένουν επί του παρόντος τα αίτια της επίθεσης.
Σε εξέλιξη βρίσκεται έρευνα της αστυνομίας για το περιστατικό.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












