Skip to main content

Δήμος Αθηναίων: Τελέστηκε ο πρώτος γάμος ομόφυλων γυναικών από τον δήμαρχο Χάρη Δούκα

Μετά την ψήφιση του σχετικού νόμου στην Βουλή

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την Πέμπτη το απόγευμα τελέστηκε ο πρώτος πολιτικός γάμος ομόφυλων γυναικών στο Δημαρχείο της Αθήνας, από τον δήμαρχο Χάρη Δούκα.

Μετά και την ψήφιση του γάμου για τα ομόφυλα ζευγάρια, οι δύο γυναίκες επισφράγισαν την σχέση τους με αυτή την τελετή.

«Σίγουρα αισθάνομαι ανακούφιση, δικαίωση και πάρα πολλή χαρά», δήλωσε η μία εκ των δύο γυναικών.

Με την σειρά του ο Χάρης Δούκας τόνισε ότι «είναι μια πολύ ωραία, συγκινητική στιγμή. Είναι χρέος μας να διασφαλίσουμε ότι κάθε πολίτης της Αθήνας έχει την ελευθερία και το δικαίωμα να ζει και να αγαπά όπως εκείνος επιλέγει».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.