Την παραίτηση της κυβέρνησής του, εξαιτίας της αποτυχίας της να περάσει ένα πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων στο σύστημα υγείας, υπέβαλε σήμερα ο πρωθυπουργός της Φινλανδίας Γιούχα Σίπιλα, ανακοίνωσε η φινλανδική προεδρία.
«Ο πρωθυπουργός Σίπιλα θα υποβάλει την παραίτησή του επειδή η μεταρρύθμιση του συστήματος υγείας δεν μπορεί να ολοκληρωθεί στη διάρκεια της θητείας της κυβέρνησης», έγραψε στο Twitter ο Άντι Καϊκόνεν επικεφαλής της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματος Κέντρου του Σίπιλα.
Η κυβέρνηση παραιτήθηκε πέντε εβδομάδες πριν τις βουλευτικές εκλογές που είναι προγραμματισμένες για τις 14 Απριλίου.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από Reuters
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












