Skip to main content

Τέμπη: Φοιτητές άναψαν κεριά και άφησαν λουλούδια στον σταθμό του ΟΣΕ στη Λαμία

(ΝΑΣΟΣ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

Τίμησαν τη μνήμη των 57 ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους πριν από έναν χρόνο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συγκέντρωση στον σταθμό του ΟΣΕ στη Λαμία πραγματοποίσαν χθες το βράδυ φοιτητές, καθώς συμπληρώθηκε ένας χρόνος από το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.

(ΝΑΣΟΣ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

Οι φοιτητές άναψαν κεριά και άφησαν λουλούδια στη μνήμη των 57 ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους πριν από έναν χρόνο.

(ΝΑΣΟΣ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

(ΝΑΣΟΣ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)
(ΝΑΣΟΣ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.