Ένταση επικράτησε στο Σύνταγμα στη διάρκεια πορείας που πραγματοποιήθηκε για την Παλαιστίνη.
Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, μικρής έκτασης επεισόδιο σημειώθηκε λίγο μετά τις 14.00 έξω από εστιατόριο που βρίσκεται στην πλατεία Συντάγματος, το οποίο είχαν αποκλείσει συμβολικά οι διαδηλωτές.
Οι αστυνομικοί επιχείρησαν να απομακρύνουν τους διαδηλωτές από την είσοδο του καταστήματος και αυτοί αντιστάθηκαν, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένταση, ενώ έσπασε και μια τζαμαρία του εστιατορίου.
Όπως έγινε γνωστό, οι αστυνομικές δυνάμεις προχώρησαν σε περιορισμένη χρήση χημικών, ενώ προσήχθησαν δύο άτομα.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












