Skip to main content

Ιράν: Την έναρξη εμπλουτισμού ουρανίου κατά 20% ανακοίνωσε η Τεχεράνη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το Ιράν επανέλαβε τον εμπλουτισμό του ουρανίου στο 20% στην υπόγεια πυρηνική μονάδα του Φορντόβ, ανακοίνωσε κυβερνητικός εκπρόσωπος στο ημιεπίσημο πρακτορείο ειδήσεων Mehr. Ο βαθμός αυτός εμπλουτισμού δεν επιτρέπεται από την διεθνή συμφωνία του 2015 για τον έλεγχο του ιρανικού πυρηνικού προγράμματος.

«Εδώ και λίγα λεπτά, η διαδικασία της παραγωγής εμπλουτισμένου κατά 20% ουρανίου ξεκίνησε στην μονάδα εμπλουτισμού του Φορντόβ», ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος.

Η ενέργεια αυτή είναι η τελευταία μίας σειράς παραβιάσεων των όρων της διεθνούς συμφωνίας, που ξεκίνησαν το 2019 σε απάντηση της αποχώρησης της Ουάσινγκτον από την συμφωνία και της επαναφοράς του αμερικανικών κυρώσεων κατά της Τεχεράνης.

Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.