Κανονικά λειτουργούν οι σταθμοί του Μετρό «Σύνταγμα», «Πανεπιστήμιο» και «Μοναστηράκι» μετά από εντολή της ΕΛ.ΑΣ.
Υπενθυμίζεται ότι είχαν κλείσει νωρίτερα λόγω της πορείας που πραγματοποιήθηκε με αφορμή την συμπλήρωση 15 χρόνων από τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.
Επιπλέον, εξαιτίας της πορείας είχε διακοπεί και η κυκλοφορία των οχημάτων στις οδούς Πανεπιστημίου και Σταδίου.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












