Ένταση επικράτησε σήμερα, Δευτέρα, το πρωί, στα Εξάρχεια μεταξύ αστυνομικών και κατοίκων της περιοχής, οι οποίοι αντιδρούν στο κόψιμο δένδρων στην πλατεία, λόγω εργασιών για το μετρό.
Σύμφωνα με την αστυνομία και όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, λίγο μετά τις 09:00 οι συγκεντρωμένοι κάτοικοι προκάλεσαν μικρές φθορές στην περίφραξη του εργοταξίου, με τους αστυνομικούς να προχωρούν σε περιορισμένη χρήση χημικών για να τους απομακρύνουν.
Επί του παρόντος, η κατάσταση έχει ηρεμήσει.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












