Μάχη για να απομακρυνθούν οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο “Γεωργιάδη” στο Σέσκλο Μαγνησίας, δίνουν οι πυροσβέστες. Σύμφωνα με πληροφορίες έχουν κατορθώσει ήδη να βοηθήσουν για την ασφαλή απομάκρυνση ορισμένων.
Συγγενείς εργαζομένων, που μιλούν μαζί τους από το κινητό, τους ενημερώνουν πως επιχειρούν με ίδια μέσα να φύγουν από την πύρινη κόλαση.
Υπενθυμίζεται, ότι νωρίτερα, δόθηκε εντολή εκκένωσης για τον οικισμό του Σέσκλου.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












