Skip to main content

Πολύγυρος: Ιδιοκτήτης αλόγου το άφηνε δεμένο στον ήλιο- Καταγγελία φιλοζωικού σωματείου

(ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ/EUROKINISSI/ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ)

Το περιστατικό συνέβη το Σάββατο 8 Ιουλίου

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Αντιμέτωπος με τις κατηγορίες για παράβαση νόμου περί ευζωίας ζώου είναι 63χρονος ιδιοκτήτης αλόγου, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία ύστερα από καταγγελία που έκανε η πρόεδρος του Φιλοζωικού Πολιτιστικού και Περιβαλλοντικού Σωματείου Πολυγύρου.

Στην καταγγελία της αναφέρει ότι το περασμένο Σάββατο 8 Ιουλίου, στις 3 το μεσημέρι σε περιοχή του Πολυγύρου, ο εν λόγω ιδιοκτήτης κρατούσε το άλογο δεμένο με τέτοιο τρόπο, που δεν μπορούσε να μεταφερθεί στην σκιά.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.