Χειρόφρενο θα τραβήξουν την Τετάρτη και για πέντε ώρες τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, λόγω στάσης εργασίας των εργαζομένων στο πλαίσιο της αυριανής 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης που προκήρυξε το Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το Συνδικάτο Εργαζομένων του Οργανισμού Αστικής Συγκοινωνίας Θεσσαλονίκης, η στάση εργασίας θα ξεκινήσει στις 11.00 το πρωί και θα διαρκέσει έως και τις 16.00.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












