Αποκατάσταση νωρίς το μεσημέρι της Πέμπτης η κυκλοφορία σε ολόκληρη τη Γραμμή 2 του Μετρό.
Νωρίτερα είχε διακοπεί στους σταθμούς του Αλίμου και της Ηλιούπολης, καθώς άνδρας έπεσε στις γραμμές. Τον ανέσυραν χωρίς τις αισθήσεις του πυροσβέστες και τον παρέδωσαν στο ΕΚΑΒ.
Προσωρινά οι συρμοί κινήθηκαν μόνο στα τμήματα Ανθούπολη – Άγιος Δημήτριος και Αργυρούπολη – Ελληνικό.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












