Κλειστή για την κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω της συνεχιζόμενης κακοκαιρίας «Μπάρμπαρα», είναι από νωρίς το μεσημέρι της Τρίτης η λεωφόρος Πάρνηθας, από το ύψος του τελεφερίκ στο ρεύμα προς Πάρνηθα.
Το ίδιο και η περιφερειακή οδός Πεντέλης – Νέας Μάκρης (Λ. Διονύσου), από το ύψος του Γενικού Στρατιωτικού Νοσοκομείου Αθηνών 414 έως το ύψος του «Πανόραμα καφέ» (Εκκλησία Άγιος Πέτρος.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












