Skip to main content

ΑΣΕΠ: Προκηρύξεις 3.028 θέσεων – διαχείριση 240.000 αιτήσεων υποψηφίων το 2021

Aπό αριστερά, ο αντιπρ. ΑΣΕΠ Ελ. Μακρυλάκης, ο πρόεδρος της Βουλής Κ. Τασούλας κι ο πρόεδρος ΑΣΕΠ Αθ. Παπαϊωάννου / ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΑΛΙΚΗ-ΒΟΥΛΗ

Ο απολογισμός πεπραγμένων του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού για το 2021.

Στον πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα, παραδόθηκε η ετήσια έκθεση του ΑΣΕΠ για το 2021.

«Συνεχίζουμε να εδραιώνουμε τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πολίτες» δήλωσε ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ, Θανάσης Παπαϊωάννου, αναφερόμενος στο έργο που έφερε σε πέρας το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού μέσα στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας, αλλά και το έργο που βρίσκεται σε εξέλιξη στην παρούσα φάση.

Σύμφωνα με τον κ. Παπαϊωάννου, μέσα στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας του 2021, η Υπηρεσία προκήρυξε 3.028 θέσεις τακτικού προσωπικού και διαχειρίστηκε πάνω από 240.000 αιτήσεις υποψηφίων, ενώ ταυτόχρονα επέβλεψε προσλήψεις έκτακτου προσωπικού σε 13.826 θέσεις σε ΟΤΑ και φορείς ανά την Ελλάδα.

Επίσης, το ΑΣΕΠ κατάταξε 154.873 υποψηφίους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με βάση δεκάδες τυπικά κριτήρια, ώστε να διοριστούν μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί της γενικής εκπαίδευσης για τα έτη 2021-2022 και 2022-2023. Ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ υπογράμμισε ότι το έργο αυτό συνδυάστηκε με τις αυξανόμενες διαδικασίες επιλογής διευθυντικών στελεχών του δημοσίου.

«Το ΑΣΕΠ αντιμετωπίζει συνεχώς νέες προκλήσεις. Αυτή τη στιγμή προετοιμάζουμε τον γραπτό διαγωνισμό, εκδικάζουμε 6.000 ενστάσεις εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής και εκδίδουμε άμεσα τις προκηρύξεις για την κατάταξη 150-200.000 εκπαιδευτικών της γενικής εκπαίδευσης. Και παράλληλα, προχωράμε τις διαδικασίες πρόσληψης με τυπικά μόρια» τόνισε παραδίδοντας την έκθεση ο κ. Παπαϊωάννου, που συμπλήρωσε: «Προσανατολισμένοι στην αποστολή μας, ήτοι τη διεξαγωγή των διαδικασιών προσλήψεων με διαφάνεια, αντικειμενικότητα, αξιοκρατία και ανεξαρτησία, συνεχίζουμε να εδραιώνουμε τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πολίτες, βελτιώνοντας τις διαδικασίες μας, μαθαίνοντας από τα λάθη μας και ερχόμενοι σε ανοιχτό διάλογο με την κοινωνία, την ακαδημαϊκή κοινότητα και, βέβαια, τη νομοθετική, την εκτελεστική και τη δικαστική εξουσία».