Skip to main content

Απεργιακή συγκέντρωση και πορεία των υγειονομικών στην Αθήνα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σε 24ωρη απεργία στην περιφέρεια και στάση εργασίας (08:00-15:00) στην Αττική προχώρησαν την Πέμπτη γιατροί και εργαζόμενοι σε δημόσια νοσοκομεία, με αποφάσεις των ομοσπονδιών τους, ΟΕΝΓΕ και ΠΟΕΔΗΝ, με τη στήριξη και της ΑΔΕΔΥ.

Στην Αθήνα οργανώθηκε και πορεία, με αφετηρία την πλατεία Μαβίλη και κατάληξη το υπουργείο Υγείας. Συγκεντρώσεις έγιναν και σε άλλες πόλεις της χώρας.

Οι υγειονομικοί ζητούν την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρατηρούνται στα νοσοκομεία, λόγω υποστελέχωσης και υποχρηματοδότησης.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.