Skip to main content

Άνοιξε το μπλόκο στον Προμαχώνα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Νέα συνάντηση με τους αγρότες στο Μέγαρο Μαξίμου ορίστηκε για την Πέμπτη το πρωί και σε ένδειξη καλής θέλησης άνοιξε το μπλόκο στο τελωνείο του Προμαχώνα στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ.

«Περνάνε όλα, τα ιδιωτικής χρήσης οχήματα και τα λεωφορεία, αλλά και τα φορτηγά και οι νταλίκες», επισήμανε το μέλος της συντονιστικής επιτροπής του μπλόκου, Ανέστης Κεμανετζόγλου, προσθέτοντας «ευχαριστούμε όλους τους συναδέλφους που ήρθαν σήμερα στο Προμαχώνα από κάθε γωνία της χώρας».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.