Άγνωστοι ανατίναξαν τα ξημερώματα μηχάνημα ΑΤΜ, στην περιοχή της Αργυρούπολης.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, στις 3.10 τα ξημερώματα, οι δράστες προκάλεσαν έκρηξη σε ΑΤΜ που βρίσκεται στην πρόσοψη σούπερ μάρκετ, στην οδό Λέοντος, ενώ στη συνέχεια τράπηκαν σε φυγή. Έως αυτή την ώρα δεν έχει γίνει γνωστό εάν κατάφεραν ή όχι να αποσπάσουν χρήματα.
Σε εξέλιξη βρίσκονται οι αστυνομικές έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











