Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Φίδι εγκλωβίστηκε σε ντεπόζιτο βενζίνης αυτοκινήτου (βίντεο)

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Φίδι ενός μέτρου εγκλωβίστηκε σε ντεπόζιτο βενζίνης αυτοκινήτου, σε επιχείρηση στην ανατολική Θεσσαλονίκη.

Όταν αντιλήφθηκε την παρουσία του φιδιού, ο οδηγός του οχήματος κάλεσε μέλη της Ομάδας Διάσωσης και Προστασίας των Ζώων. Οι ειδικοί ανέβασαν το αυτοκίνητο σε ράμπα ώστε να απεγκλωβιστεί το φίδι.

Η επιχείρηση στέφθηκε από επιτυχία και το ερπετό αφέθηκε στο φυσικό του περιβάλλον.

Πρόκειται για έναν έφιο, ένα από τα μεγαλύτερα σε μήκος φίδια στην Ελλάδα και την Ευρώπη, το οποίο ωστόσο είναι ακίνδυνο.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.