Skip to main content

Έκλεψαν όπλα από σπίτι αστυνομικών στο Παγκράτι

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Άγνωστοι δράστες έκλεψαν δύο όπλα, μαζί με γεμιστήρες και φυσίγγια, από σπίτι αστυνομικών στο Παγκράτι.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, τις οποίες επικαλείται το Αθηναϊκό – Μακεοδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι δράστες εισέβαλαν στο σπίτι όπου διαμένουν οι δύο αστυνομικοί το Σαββατοκύριακο, ενώ εκείνοι απουσίαζαν.

Εκτός από τα δύο όπλα αφαίρεσαν και μικρό χρηματικό ποσό.

Η Αστυνομία διενεργεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.