Τέλος στην πολυήμερη ταλαιπωρία των αυτοκινητιστών στα σύνορα της Ελλάδας με τη Βουλγαρία στο τελωνείο του Προμαχώνα.
Όπως είπε μιλώντας στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο το μέλος της συντονιστικής επιτροπής του μπλόκου των αγροτών στον Προμαχώνα Στέργιος Λίτος «εδώ και πέντε λεπτά η κυκλοφορία αποκαταστάθηκε».
Πρόσθεσε ακόμη ότι οι αγρότες έχουν ανοίξει τον δρόμο από την Τρίτη 16 Φεβρουαρίου, αλλά η κυκλοφορία δεν διεξαγόταν «λόγω του αντιμπλόκου που έστησαν Βούλγαροι αυτοκινητιστές στα Κούλατα».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












