Αποχώρηση σύσσωμης της αντιπολίτευσης από την ολομέλεια όταν θα τεθούν προς ψήφιση τα νέα μέτρα πρότεινε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Ανδρέας Λοβέρδος.
«Προτείνω: Σύσσωμη η αντιπολίτευση έξω από την αίθουσα της Βουλής όταν θα φέρουν τα νέα μέτρα. Μόνοι τους να τα ψηφίσουν», έγραψε σε ανάρτησή του στο twitter.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












