Skip to main content

Ως μέγιστο χρέος προς τον πολίτη αποδέχθηκε την εκλογή του ο Πρ. Παυλόπουλος

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ως μέγιστο χρέος απέναντι στον πολίτη και στο Σύνταγμα αποδέχθηκε την εκλογή του από τη Βουλή ο νεοεκλεγείς Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, τον οποίο επισκέφθηκε στις 22.30 η πρόεδρος της Βουλής, Ζωή Κωνσταντοπούλου, για να του ανακοινώσει το αποτέλεσμα.

Το χρέος αυτό συμπυκνώνεται στον όρκο του Προέδρου της Δημοκρατίας, είπε ο κ. Παυλόπουλος και έχει τέσσερεις άξονες: Την απαρέγκλιτη τήρηση του Συντάγματος χωρίς καμία έκπτωση, την υπεράσπιση της εθνικής κυριαρχίας, την προστασία των αδυνάτων και του δημοσίου συμφέροντος. «Υπεράσπιση για να βγούμε από τον εφιάλτη της κρίσης που ζούμε. Δίνουμε τον αγώνα μαζί με τους ευρωπαϊκούς λαούς, όχι μόνο για μας αλλά για την ίδια την Ευρώπη» σημείωσε ο κ. Παυλόπουλος.

«Ξαναγυρίζουμε στις ρίζες της που έθεσαν οι ιδρυτές της» πρόσθεσε και τόνισε ότι όπως δεν έκανε μέχρι τώρα εκπτώσεις αυτό και θα πράξει μέχρι την τελευταία ημέρα που θα βρίσκεται στο υψηλότερο αξίωμα της Πολιτείας.

Πηγή: ΑΜΠΕ

 

 

 

 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.