Θέλουμε να έχουμε μια όσο τον δυνατόν πιο στενή σχέση με το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά υπάρχουν υποχρεώσεις, υπάρχουν κανόνες που πρέπει κανείς να τηρεί, δήλωσε ο πρωθυπουργός της Ολλανδίας Μαρκ Ρούτε, προσερχόμενος στη Σύνοδο Κορυφής των 28 αρχηγών κρατών ή κυβερνήσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο επικεφαλής της ολλανδικής κυβέρνησης τόνισε ότι το μήνυμα που έχει δοθεί στην πρωθυπουργό του Η.Β. Τερέζα Μέι είναι ότι χρειάζεται σαφήνεια για το τι θέλει η ίδια να επιτύχει στη δεύτερη φάση των διαπραγματεύσεων.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












