Skip to main content

Αναβάλλεται λόγω covid η Διημερίδα του ΟΣΕ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την αναβολή σε σύντομο μεταγενέστερο χρόνο της προγραμματισμένης Διημερίδας με τίτλο «Σιδηροδρομικές Υποδομές και Μεταφορές: Παρόν και Μέλλον», που είχε προγραμματιστεί για την Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου & την Παρασκευή, 12 Νοεμβρίου, αποφάσισαν νωρίτερα σήμερα οι διοικήσεις ΟΣΕ & ΕΡΓΟΣΕ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, αναζητούνται ήδη οι νέες ημερομηνίες για την διεξαγωγή του Συνεδρίου, οι οποίες θα ανακοινωθούν μόλις οριστικοποιηθούν και πάντα σε σχέση με τα νεότερα επιδημιολογικά δεδομένα. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.