Στο εφετείο Αθηνών εισέβαλε στις 11.25 ομάδα περίπου 30 αναρχικών, οι οποίοι ανέβηκαν μέχρι τον έβδομο όροφο του κτηρίου.
Η ομάδα «Συνέλευση αλληλεγγύης στον απεργό πείνας Σ. Χριστοδούλου» πέταξε τρικάκια με συνθήματα.
Η αστυνομία προχώρησε σε 14 προσαγωγές. Όλοι οι προσαχθέντες αφέθηκαν στη συνέχεια ελεύθεροι.
Τη λήυψη μέτρων ασφαλείας στα δικαστήρια ζήτησε σήμερα ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών (ΔΣΑ), Δημήτρης Βερβεσός, κάνοντας λόγο για «νέα ανεμπόδιστη “θεατρική παράσταση” μελών του “Ρουβίκωνα” στο Εφετείο».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












