Skip to main content

Περιφέρεια Αττικής: 49 νέες ψηφιακές υπηρεσίες μέχρι τέλος Ιανουαρίου

Άλλες 49 νέες ψηφιακές υπηρεσίες της ενεργοποιεί η Περιφέρειας Αττικής, στο πλαίσιο της στρατηγικής και της προτεραιότητας που δίνει η διοίκησή της στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών της. Ήδη παρέχει 171 e-υπηρεσίες, ενώ με την ενεργοποίηση των 49 νέων το σύνολο των παρεχόμενων ψηφιακών υπηρεσιών ανεβαίνει στις 220.

Οι 49 νέες ψηφιακές υπηρεσίες βρίσκονται στο τελικό στάδιο επεξεργασίας από τις αρμόδιες Γενικές Διευθύνσεις και την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης και θα ενεργοποιηθούν σταδιακά στον «ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ» – https://pattikis.gr/, μέχρι το τέλος Ιανουαρίου 2021.

Πιο συγκεκριμένα, θα ενεργοποιηθούν:

  • 23 νέες Ψηφιακές υπηρεσίες της Διεύθυνσης Αθλητισμού και Πολιτισμού (σύλλογοι – σωματεία)
  • 22 νέες Ψηφιακές υπηρεσίες της Διεύθυνσης Υγείας (κλινικές)
  • τρεις νέες Ψηφιακές υπηρεσίες της Διεύθυνσης Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας, Κτηνιατρικής και Αλιείας
  • μία νέα Ψηφιακή υπηρεσία της Διεύθυνσης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού.

Σε δηλώσεις του ο κ. Πατούλης επισήμανε πως «η Περιφέρεια, αξιοποιώντας την υφιστάμενη τεχνολογική και ψηφιακή υποδομή της, συνεχίζει τον εμπλουτισμό του ψηφιακού οπλοστασίου της, με στόχο να περάσει σε μία νέα ψηφιακή εποχή με τον πολίτη στην πρώτη γραμμή και στόχο την καλύτερη εξυπηρέτησή του. Με σταθερά βήματα, προχωράμε στην υλοποίηση του στόχου μας να παρέχεται η δυνατότητα στους πολίτες να υποβάλλουν και να παραλαμβάνουν ψηφιακά τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά που ζητούν από τις Υπηρεσίες της Περιφέρειας. Προτεραιότητά μας είναι να εναρμονιστεί άμεσα το υφιστάμενο σύστημα εξυπηρέτησης με την εθνική ψηφιακή  στρατηγική, με στόχο να επιτευχθούν σύντομα μικρές αλλά ουσιαστικές νίκες κατά της γραφειοκρατίας».

Από την πλευρά της, η αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης Μ. Κουρή, σημείωσε πως «η Περιφέρεια Αττικής έχει βάλει ψηλά τον πήχη και με αποφασιστικά βήματα προχωρά το ταχύτερο δυνατό στην μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, με στόχο την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών».