Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσηλευτικού Ιδρύματος του Μετοχικού Ταμείου Στρατού (ΝΙΜΤΣ) νοσηλεύεται από τα ξημερώματα της Κυριακής ο Πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιώς κ. Ανδριανός Μιχάλαρος.
Ο Πρόεδρος του ΒΕΠ διαπιστώθηκε θετικός στο στέλεχος κορωνοϊού «Covid-19» ύστερα από εξετάσεις, στις οποίες υποβλήθηκε στο Θριάσιο Νοσοκομείο. Για προληπτικούς λόγους κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά του στη ΜΕΘ του ΝΙΜΤΣ, καθώς και η διασωλήνωσή του. Σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς, ο κ. Μιχάλαρος παραμένει, σε σοβαρή αλλά σταθερή κατάσταση.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












