Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση έξω από το δικαστικό μέγαρο Θεσσαλονίκης.
Αίτημά τους ήταν η παράταση των συμβάσεων 177 εργαζομένων του Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦΟΔΣΑ) Κεντρικής Μακεδονία, με βάση το άρθρο 16 του νόμου 4429/16, που, όπως επισημαίνουν, προβλέπει την αυτοδίκαιη παράταση των συμβάσεων έως τις 31/12/2017 «κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης».
Με απόφαση της ΠΟΕ ΟΤΑ, οι εργαζόμενοι, από τις 8 το πρωί έως τη 1 μετά το μεσημέρι, προχώρησαν σε στάση εργασίας με αποτέλεσμα να μείνουν κλειστές οι υπηρεσίες των ΟΤΑ του νομού Θεσσαλονίκης.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












