Υπό κατάληψη τελεί το δημαρχείο Χανίων σε ένδειξη αλληλεγγύης στον Νίκο Ρωμανό.
Λίγο πριν τις 8 το πρωί, περίπου 25 άτομα, κυρίως νεαροί, μπήκαν στο κτήριο και ζήτησαν από όσους βρίσκονταν μέσα να αποχωρήσουν.
Οι καταληψίες, έκλεισαν την κεντρική πόρτα του δημαρχείου, ενώ απέκλεισαν και την είσοδο με ασανσέρ, που βρίσκεται πίσω από το κτήριο.
Για την κατάληψη ενημερώθηκε και ο δήμαρχος Τάσος Βάμβουκας φθάνοντας λίγο μετά στον χώρο.
Έξω από το δημαρχείο βρίσκονται και άνδρες της ΕΛΑΣ που παρακολουθούν διακριτικά τις εξελίξεις.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












