Skip to main content

«Πράσινο» μπόνους σε δημοσίους υπαλλήλους για την εξοικονόμηση ενέργειας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την παροχή οικονομικών κινήτρων στους ενεργειακούς υπεύθυνους δημόσιων οργανισμών που θα επιτυγχάνουν μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης στα κτήρια της αρμοδιότητάς τους εξετάζει το υπουργείο Περιβάλλοντος.

Όπως ανακοινώθηκε από το ΥΠΕΚΑ, με αφορμή επιστολή που απέστειλε ο υπουργός Γ. Μανιάτης στους οργανισμούς του δημοσίου προκειμένου να ορίσουν ενεργειακούς υπευθύνους, μεταξύ των μέσων επιβράβευσης που συζητούνται είναι εκτός από το «πράσινο μπόνους» και η χορήγηση τιμητικής άδειας, η δωρεάν εκπαίδευση και βράβευση.

«Επιδιώκουμε τη σημαντική μείωση των ενεργειακών δαπανών του ελληνικού δημοσίου και ταυτόχρονα για πρώτη φορά την αντίστοιχη απόδοση μέρους της οικονομικής ωφέλειας στον αρμόδιο υπάλληλο που την επιτέλεσε», δήλωσε σχετικά ο κ. Μανιάτης, προσθέτοντας ότι η διεθνής εμπειρία αποδεικνύει ότι «για κάθε ένα ευρώ οικονομικής επιβράβευσης του χειριστή του θέματος, η αντίστοιχη ωφέλεια του δημοσίου είναι υπερδεκαπλάσια».

Σύμφωνα με το ΥΠΕΚΑ, η εξειδίκευση των κινήτρων προς τους δημοσίους υπαλλήλους θα ολοκληρωθεί το προσεχές χρονικό διάστημα, μετά από ανοιχτή διαβούλευση των συντελεστών της πρωτοβουλίας.    

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.