Με αγροτικά αυτοκίνητα και λεωφορεία ξεκίνησαν για την Αθήνα οι αγρότες από τον Ισθμό, που αποφάσισαν να αφήσουν τελικά στο μπλόκο τα τρακτέρ τους, καθώς τους επετράπη να περάσουν έως τα Μέγαρα μόνο 30.
Όπως είπε ο Παναγιώτης Φιακάς από το μπλόκο του Ισθμού, τα επεισόδια στην Αθήνα δεν αφήνουν περιθώριο διαπραγματεύσεων για τα τρακτέρ. Ο ίδιος ανέφερε ότι το μπλόκο στον Ισθμό θα παραμείνει ενισχυμένο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












