Κανονικά θα λειτουργεί μεθαύριο το τραμ, αφού οι εργαζόμενοι δεν μετέχουν τελικά στην 24ωρη απεργία που κήρυξε το Σωματείο Ηλεκτροδηγών και λοιπών εργαζομένων κίνησης στη ΣΤΑΣΥ.
Ωστόσο, ακινητοποιημένοι θα είναι οι συρμοί του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, προκειμένου οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς να μετέχουν στη γενική συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί στις 11 το πρωί, όπου και αναμένεται να ληφθούν αποφάσεις για τη «συνέχιση της δράσης τους».
newsroom Naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












