Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Σύλληψη γιατρού δημόσιου νοσοκομείου για «φακελάκι»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στη «φάκα» των εσωτερικών υποθέσεων της ΕΛΑΣ έπεσε γιατρός δημοσίου νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης, ο οποίος φέρεται να ζήτησε 5.000 ευρώ προκειμένου να πραγματοποιήσει χειρουργική επέμβαση.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, προηγήθηκε καταγγελία στην αστυνομία για τον συγκεκριμένο ιατρό και χθες, κατά τη διάρκεια προγραμματισμένης συνάντησης, αφού παρέλαβε τα χρήματα σε προσημειωμένα χαρτονομίσματα, συνελήφθη.

Ο συλληφθείς γιατρός οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα.
 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.