Στην αναστολή της λειτουργίας του τρίτου παιδικού σταθμού Σούδας προχώρησε ο Δήμος Χανίων, καθώς υπάλληλος του σταθμού βρέθηκε θετική στον ιό COVID-19.
Ο συγκεκριμένος παιδικός σταθμός λειτουργεί στον οικισμό του Ναυστάθμου Κρήτης και -όπως αναφέρει ανακοίνωση του δήμου- «το επιβεβαιωμένο κρούσμα, ακολουθώντας όλες τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, παραμένει σε κατ’ οίκον περιορισμό, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία της ιχνηλάτησης των επαφών του. Ακολουθώντας όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα για τη διαχείριση των κρουσμάτων COVID-19, αναστέλλεται η λειτουργία του συγκεκριμένου παιδικού σταθμού και παραμένουν σε καραντίνα το προσωπικό και τα παιδιά».
Στον παιδικό σταθμό θα πραγματοποιηθεί απολύμανση όλων των χώρων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












