Άλλαξε το πρόγραμμα των κινητοποιήσεων των εργαζομένων σε μετρό και τραμ για την Πέμπτη, ημέρα της γενικής απεργίας ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ.
Συγκεκριμένα, οι συρμοί του μετρό και του τραμ θα κινηθούν από τις 9 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα.
Τα δρομολόγια του ηλεκτρικού, των λεωφορείων και των τρόλεϊ θα εκτελούνται από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












