Skip to main content

Χωρίς ΗΣΑΠ από τις 11.00 έως τις 16.00

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσει σήμερα το Σωματείο Εργαζομένων Ηλεκτροδηγών της Γραμμής 1 (πρώην ΗΣΑΠ), από τις 11.00 έως τις 16.00.

Η ΣΤΑΣΥ υποστηρίζει ότι οι εργαζόμενοι του Σωματείου προχωρούν αναίτια σε στάση εργασίας καθώς στο Δελτίο Τύπου του εν λόγω Σωματείου αναφέρεται ότι υπήρξε εποικοδομητικός διάλογος (την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου) με τη Διοίκηση της εταιρείας και καταρτίστηκε χρονοδιάγραμμα αντιμετώπισης συσσωρευμένων χρόνιων προβλημάτων.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. απέδειξε πρόσφατα την έμπρακτη διάθεσή της να συνεργαστεί και με τα οκτώ σωματεία των εργαζομένων και δεν κατανοεί τη μεμονωμένη απόφαση ενός ολιγομελούς σωματείου, να πραγματοποιήσει στάση εργασίας.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.