Συγκέντρωση στην πλατεία Κλαυθμώνος πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στα λιμάνια, οι οποίοι βρίσκονται σήμερα σε 24ωρη απεργία αντιδρώντας «στην εκποίηση των λιμανιών», με μεθόδους, όπως καταγγέλλουν, «πολιτικά απαράδεκτες και έξω από κάθε νομιμότητα».
Θα ακολουθήσει πορεία των λιμενεργατών προς το υπουργείο Οικονομικών.
Σημειώνεται, ότι οι εργαζόμενοι των λιμανιών αλλά και φορείς της πόλης του Πειραιά έχουν προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας, ζητώντας την ακύρωση της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ, μια προσφυγή που θα εκδικαστεί στις 2 Δεκεμβρίου.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












