Παναττική στάση εργασίας εξήγγειλε για την Τρίτη, από τις 12:30 έως τη λήξη της βάρδιας, η ΑΔΕΔΥ, προκειμένου οι δημόσιοι υπάλληλοι να δώσουν το παρών στο παναγροτικό συλλαλητήριο που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα.
Η Εκτελεστική της Επιτροπή εκφράζει την αμέριστη αλληλεγγύη της στους μικρομεσαίους αγρότες, «που βρίσκονται εδώ και μέρες στους δρόμους και τα μπλόκα του αγώνα για να αντισταθούν στην αντιαγροτική πολιτική της Κυβέρνησης – Ευρωπαϊκής Ένωσης – μνημονίων – κεφαλαίου».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












