Skip to main content

Στάση εργασίας των εργαζομένων του υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης την Τρίτη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Παναττική στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι έως τη λήξη της βάρδιας θα πραγματοποιήσουν την ερχόμενη Τρίτη οι εργαζόμενοι του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, προκειμένου να συμμετάσχουν, σε ένδειξη αλληλεγγύης, στο αγροτικό συλαλλητήριο που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα.

Στόχος τους είναι να «εκφράσουν εμπράκτως τη συμπαράστασή και την αλληλεγγύη τους στον αγώνα των μικρών και μεσαίων αγροτών».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.