Παναττική στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι έως τη λήξη της βάρδιας θα πραγματοποιήσουν την ερχόμενη Τρίτη οι εργαζόμενοι του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, προκειμένου να συμμετάσχουν, σε ένδειξη αλληλεγγύης, στο αγροτικό συλαλλητήριο που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα.
Στόχος τους είναι να «εκφράσουν εμπράκτως τη συμπαράστασή και την αλληλεγγύη τους στον αγώνα των μικρών και μεσαίων αγροτών».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












