Skip to main content

Την Πέμπτη απολογείται ο ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού για ομαδικό βιασμό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Προθεσμία για να απολογηθεί την Πέμπτη πήρε ο γνωστός ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού.

Βγαίνοντας από το ανακριτικό γραφείο, δήλωσε: «Είμαι αθώος. Θα το δείτε όλοι. Αν δεν ήμουν παίκτης ποδοσφαίρου δεν θα γινόντουσαν όλα αυτά. Όλα γίνονται για τα λεφτά» .

Την ίδια στιγμή ο 40χρονος συγκατηγορούμενος του για ομαδικό βιασμό έλαβε προθεσμία για το πρωί της Παρασκευής.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.