Skip to main content

Στάση εργασίας και συγκέντρωση νοσοκομειακών γιατρών στο υπ. Υγείας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στάση εργασίας πραγματοποιούν οι νοσοκομειακοί γιατροί Αθήνας και Πειραιά από τις 10 πρωί έως τη λήξη της βάρδιας, με κύριο αίτημα προς το υπουργείο Υγείας να μην απολυθεί κανένας επικουρικός γιατρός και να προσληφθεί άμεσα προσωπικό πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης με ταχείες διαδικασίες σε όλους τους κλάδους.

Οι γιατροί, στις 12:30, θα συγκεντρωθούν έξω από το υπουργείο, απαιτώντας λύσεις για την ενίσχυση του δημόσιου συστήματος Υγείας, όπως αναφέρουν σε ανακοίνωση τους.

Επίσης, η ΕΙΝΑΠ έχει προγραμματίσει για την Τρίτη 25 Οκτώβρη, στις 19:00, συγκέντρωση όλων των επικουρικών στο αμφιθέατρο του Νοσοκομείου «Σωτηρία».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.