Skip to main content

ΣΥΡΙΖΑ: Εκτεθειμένο το ΕΛΚ και η Ν.Δ. από την επιστολή Ορμπάν σε Χρυσή Αυγή

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Επίθεση στη Νέα Δημοκρατία εξαπέλυσε το γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, τονίζοντας πως «η ευχαριστήρια επιστολή του Βίκτορ Ορμπάν προς τον ευρωβουλευτή της Χρυσής Αυγής, Λάμπρο Φουντούλη, για τη στήριξη που του παρέχει το νεοναζιστικό μόρφωμα, εκθέτει ανεπανόρθωτα το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα συνολικά, αλλά και τα μέλη που το απαρτίζουν, όπως η Νέα Δημοκρατία».

«Το ελάχιστο που οφείλει να πράξει ο κ. Μητσοτάκης, είναι να ζητήσει την άμεση αποπομπή των συνομιλητών της Χρυσής Αυγής από το ΕΛΚ. Σε κάθε άλλη περίπτωση, η διαφοροποίησή του από τον Ορμπάν είναι μόνο για τα μάτια του κόσμου. Εκτός, βέβαια, αν ο κ. Μητσοτάκης φοβάται μην του τραβήξουν το αυτί ο Α. Σαμαράς, ο Α. Γεωργιάδης και ο Μ. Βορίδης», καταλήγει ο ΣΥΡΙΖΑ.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.