Skip to main content

Εύα Καϊλή: Η καινοτομία διώκεται από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ερώτηση σχετικά με το θέμα της Beat (Taxibeat) και του προωθούμενου νομοσχεδίου περί μεταφορών κατέθεσε προς τον αρμόδιο Επίτροπο Μεταφορών η ευρωβουλευτής Εύα Καϊλή.

Η κ. Καϊλή κατηγορεί την ελληνική κυβέρνηση ότι «διώκει την καινοτομία» και ότι αντί να επιδιώκει την βελτίωση του επενδυτικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος και την άρση των φραγμών στον ανταγωνισμό «κάνει το ακριβώς αντίθετο απωθώντας τες».

«Μετά την επιπλοκή με τις μεγάλες καθυστερήσεις της επένδυσης στο Ελληνικό, έρχεται η καινούρια πρόταση νόμου για τις μεταφορές, στην οποία η ελληνικής έμπνευσης και εκτέλεσης καινοτόμος πλατφόρμα Taxibeat (σήμερα Beat) πλέον εντάσσεται υποχρεωτικά σε καθεστώς ‘εταιρείας ανάληψης μεταφορικού έργου’» σημειώνει συγκεκριμένα η ευρωβουλευτής. Όπως σημειώνει  «αποτέλεσμα αυτού είναι να υποχρεωθεί η εταιρεία να συνάπτει τουλάχιστον τριετείς συμβάσεις με οδηγούς και ιδιοκτήτες και να επιβαρύνεται πολλαπλάσια φορολογικά».

Η κ. Καϊλή ζητεί μεταξύ άλλων από τον αρμόδιο Επίτροπο να αποσαφηνίσει ποια είναι η θέση της Επιτροπής στα θέματα λειτουργίας των πλατφορμών τύπου Taxibeat και αν, σύμφωνα με την κοινοτική πολιτική, πρέπει να θεωρούνται μεταφορικές εταιρείες.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.