Skip to main content

Κ. Μητσοτάκης: Μετά τη δεδηλωμένη ξεκινάμε από αύριο σκληρή δουλειά

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Η κυβέρνηση έλαβε τη δεδηλωμένη της Βουλής. Από αύριο ξεκινάμε σκληρή δουλειά. Θα τιμήσουμε την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού και θα δουλέψουμε κάθε μέρα με έναν κεντρικό στόχο, να κάνουμε τις ζωές όλων των Ελληνίδων και όλων των Ελλήνων καλύτερες».

Αυτό δήλωσε, εξερχόμενος από τη Βουλή, ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνησή του.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.