Skip to main content

Αρνητικός στην πρόταση της κυβέρνησης για τον εκλογικό νόμο ο Στ. Παναγούλης

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Αρνητικός στον εκλογικό νόμο που προτείνει η κυβέρνηση εμφανίσθηκε ο ανεξάρτητος βουλευτής Στάθης Παναγούλης μιλώντας στην Επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης της Βουλής.

«Δεν πρόκειται να ψηφίσω με τίποτα αυτό το νόμο» είπε για την ψήφο του επί της αρχής του νομοσχεδίου, δηλώνοντας ότι θα ψηφίσει «παρών» για την κατάργηση του μπόνους των 50 εδρών και θα υπερψηφίσει για την ψήφο στα 17.

«Φέρτε την απλή και θα σας το ψηφίσω όλο» είπε και πρόσθεσε: «Τώρα έχετε βρει νέους συμμάχους, δεν ξέρω, τους συναδέλφους της Χρυσής Αυγής, και φτάνετε τους 197. Συνέλθετε».

«Η πρόταση δεν έχει καμία σχέση με την απλή αναλογική» είπε ο βουλευτής, επικρίνοντας τον υπουργό Εσωτερικών Παναγιώτη Κουρουμπλή, που έχει πει ότι «υπάρχει χρόνος ως τις 20 Ιουλίου» για να αλλάξουν γνώμη κόμματα.

«Δεν είπα αυτό. Αποστασίες εννοούσα; Με αδικείς» του είπε ο Π. Κουρουμπλής εξηγώντας ότι αναφερόταν στη στάση των προοδευτικών κομμάτων.

«Δεν άκουσα τη δήλωσή σας, την είδα στον «Σκάι» παραδέχθηκε ο Στ. Παναγούλης.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.