Skip to main content

ΥΠΕΞ: Η Ελλάδα χαιρετίζει τη συμφωνία ΗΠΑ – Ιράν και καλεί σε συνέχιση του διαλόγου

EUROKINISSI

Τη συμφωνία που ανακοινώθηκε μεταξύ των Ηνωμένων Πολιτειών και του Ιράν χαιρετίζει η Ελλάδα, υπογραμμίζοντας τη σημασία της διπλωματίας και του διαλόγου για τη διατήρηση της σταθερότητας στην περιοχή

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Ελλάδα καλωσορίζει τη συμφωνία που ανακοινώθηκε μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν και επαινεί όλες τις διπλωματικές προσπάθειες που συνέβαλαν σε αυτή τη θετική εξέλιξη.

«Ενθαρρύνουμε τη συνέχιση της εμπλοκής μέσω του διαλόγου και της διπλωματίας», τονίζει το ελληνικό ΥΠΕΞ σε ανακοίνωσή του.

Η Αθήνα προστίθεται έτσι στις ευρωπαϊκές και διεθνείς πρωτεύουσες που χαιρέτισαν τη συμφωνία-πλαίσιο μεταξύ Ουάσιγκτον και Τεχεράνης, η οποία προβλέπει τον τερματισμό των εχθροπραξιών, την επανέναρξη της ναυσιπλοΐας στα Στενά του Ορμούζ και τη συνέχιση των διαπραγματεύσεων για τα εκκρεμή ζητήματα, μεταξύ των οποίων και το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν.

Η ελληνική τοποθέτηση κινείται στη γραμμή που έχουν υιοθετήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες ζητούν την πλήρη εφαρμογή της συμφωνίας και τη διατήρηση της αποκλιμάκωσης στη Μέση Ανατολή.

Μείνετε συντονισμένοι για όλες τις εξελίξεις στο liveblog της Ναυτεμπορικής. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.