Skip to main content

Απάντηση Καστανίδη σε Ανδρουλάκη: Ντροπή του να λέει ότι με απέπεμψε ο Σημίτης και ότι διέσπασα το ΠΑΣΟΚ

(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)

Νέα «πυρά» κατά του προέδρου του ΠΑΣΟΚ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Άμεση ήταν η αντίδραση του Χάρη Καστανίδη στη δήλωση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Νίκου Ανδρουλάκη, ότι «τον διέγραψε ο Ανδρέας Παπανδρέου, τον απέπεμψε ο Σημίτης και διέσπασε το ΠΑΣΟΚ», στον απόηχο της σημερινής παραίτησής του από μέλος του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Ο κ. Καστανίδης, μιλώντας στο Action24, είπε χαρακτηριστικά: «Θα πρέπει να υπάρχει λίγη ντροπή και λίγη τσίπα στους ανθρώπους, διότι αν τα λέει όταν δεν γνωρίζει, θα ήταν χρήσιμο να μάθει. Αν τα λέει, ενώ γνωρίζει ποια είναι η αλήθεια, ντροπή του. Πρώτα απ’όλα δεν με απέπεμψε ο Σημίτης. Το 1997 παραιτήθηκαν από υπουργός Μεταφορών με σκληρή δήλωση στον πρωθυπουργό τότε, διότι ενώ η κυβέρνηση είχε συμφωνήσει να υπάρξουν κανόνες διαφάνειας στη διαχείριση των δημοσίων προμηθειών και έργων με τη σύσταση ανεξάρτητης αρχής – σας το λέω μάλιστα και σας το αποκαλύπτω, η πρόταση ήταν να αναλάβει επικεφαλής και μετά από διακομματική συμφωνία η μεγάλη φυσιογνωμία που λεγόταν Αριστόβουλος Μάνεσης. Ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση έκαναν πίσω και υπέβαλα την παραίτησή μου. Δεν ντρέπονται να λένε ότι με απέπεμψε ο Σημίτης; Δεν ντρέπονται να λένε ότι διέσπασα το 2012, όταν διαγράφηκα; 31 βουλευτές διαγράφηκαν».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.