Άμεση ήταν η αντίδραση του Χάρη Καστανίδη στη δήλωση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Νίκου Ανδρουλάκη, ότι «τον διέγραψε ο Ανδρέας Παπανδρέου, τον απέπεμψε ο Σημίτης και διέσπασε το ΠΑΣΟΚ», στον απόηχο της σημερινής παραίτησής του από μέλος του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Ο κ. Καστανίδης, μιλώντας στο Action24, είπε χαρακτηριστικά: «Θα πρέπει να υπάρχει λίγη ντροπή και λίγη τσίπα στους ανθρώπους, διότι αν τα λέει όταν δεν γνωρίζει, θα ήταν χρήσιμο να μάθει. Αν τα λέει, ενώ γνωρίζει ποια είναι η αλήθεια, ντροπή του. Πρώτα απ’όλα δεν με απέπεμψε ο Σημίτης. Το 1997 παραιτήθηκαν από υπουργός Μεταφορών με σκληρή δήλωση στον πρωθυπουργό τότε, διότι ενώ η κυβέρνηση είχε συμφωνήσει να υπάρξουν κανόνες διαφάνειας στη διαχείριση των δημοσίων προμηθειών και έργων με τη σύσταση ανεξάρτητης αρχής – σας το λέω μάλιστα και σας το αποκαλύπτω, η πρόταση ήταν να αναλάβει επικεφαλής και μετά από διακομματική συμφωνία η μεγάλη φυσιογνωμία που λεγόταν Αριστόβουλος Μάνεσης. Ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση έκαναν πίσω και υπέβαλα την παραίτησή μου. Δεν ντρέπονται να λένε ότι με απέπεμψε ο Σημίτης; Δεν ντρέπονται να λένε ότι διέσπασα το 2012, όταν διαγράφηκα; 31 βουλευτές διαγράφηκαν».
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












