Skip to main content

Συνάντηση Αδ. Γεωργιάδη με Δ. Βαρτζόπουλο: «Θα συνεχίσουμε την ψυχιατρική μεταρρύθμιση έως την ολοκλήρωσή της»

Φωτ. Υπουργείο Υγείας

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη συνεργασία των δύο πλευρών, με τον υπουργό να υπογραμμίζει τη συμβολή του απερχόμενου υφυπουργού στην προώθηση κρίσιμων μεταρρυθμίσεων και δράσεων στον χώρο της δημόσιας ψυχικής υγείας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συνάντηση με τον απερχόμενο υφυπουργό Υγείας Δημήτρη Βαρτζόπουλο είχε νωρίτερα σήμερα Παρασκευή ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας, κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Γεωργιάδης «εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες για τη σημαντική και ουσιαστική συμβολή του στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, καθώς και για το έργο που επιτέλεσε στον τομέα της Ψυχικής Υγείας».

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη συνεργασία των δύο πλευρών, με τον υπουργό να υπογραμμίζει τη συμβολή του απερχόμενου υφυπουργού στην προώθηση κρίσιμων μεταρρυθμίσεων και δράσεων στον χώρο της δημόσιας ψυχικής υγείας.

«Θα συνεχίσουμε την ψυχιατρική μεταρρύθμιση έως την ολοκλήρωσή της»

Μετά τη συνάντηση ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε ότι «τιμώ τον κύριο Δημήτρη Βαρτζόπουλο, ο οποίος υπηρέτησε για τρία χρόνια το υπουργείο Υγείας με πολύ μεγάλη αποτελεσματικότητα. Επίσης τον συγχαίρω για τον αξιοπρεπή τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε τις τελευταίες εξελίξεις, οι οποίες και οδήγησαν στην παραίτηση του».

«Υπόσχομαι ότι θα συνεχίσουμε την ψυχιατρική μεταρρύθμιση έως την ολοκλήρωσή της, για το καλό του ελληνικού λαού», συμπλήρωσε ο υπουργός Υγείας.

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης, οι αρμοδιότητες του Δημήτρη Βαρτζόπουλου θα κατανεμηθούν εσωτερικά στο υπουργείο Υγείας.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.